zondag 6 september 2015

Eerste dag Davenport

Goedemorgen,voor hier dan,bij jullie al middag! Gisteren niet veel gedaan,moeten toch even aan het tijdverschil wennen,dus weinig geslapen.Even naar de outlet geweest op International drive,wat is dat veel groter geworden zeg!Nick een paar nieuwe schoenen voor 58 dollar,die koop je voor die prijs niet in Nederland.Naar de Walmart voor koffie etc en daarna terug naar de villa om lekker te zwemmen......maarja op de terugweg neem ik een dropje en denk....huh....zit iets hards in,ja hoor kies afgebroken,heb ik weer!Dus weer terug naar de walmart voor Noodvulling.....voor 2,89 dollar koop je daar een pasta waarmee je je kies op kan vullen,zit niet echt super,maar het werkt wel........we laten er de vakantie niet door verpesten hahaha.Sávonds lekker buiten gezeten,genoten van de warmte en het zwembad.....helaas kan ik geen foto's uploaden op mijn laptop,dus die zet ik wel op facebook.Nu even een ontbijtje en terwijl je dat zit te doen,landen er een paar hele grote vogels achter in de tuin,zo grappig.Vandaag is nog een open boek,we zien wel wat de dag brengt.Groetjes uit Florida xx

1 opmerking:

Connie zei

Vreemde vogels heb je toch overal :-) , wel zonde van je kies, heb je er veel last van ? Gelukkig hebben jullie goed weer, regen ben je na een uur al zat.